Klacht: Onvolledige levering bij Smartwatch activity tracker

op 23 april 2017 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites

Een kennis van mij kocht via Groupdeal een smartwatch, een mooi ding. Bij ingebruikname bleek de batterij leeg. Geen punt die kon via de computer opgeladen worden. Maar… u raad het al… er zat geen oplaadkabel bij. Wij hebben contact gezocht met het bedrijf en daar kregen we te horen dat de kabel er standaard niet bijgeleverd werd.
Een standaard USB kabel past niet!.Hoe de batterij dan wel opgeladen kon worden werd er niet bij verteld. Ook niet waar wel een kabel te krijgen was met het juiste voltage.
Ergo: €40 uitgegeven voor een horloge wat niet werkt. Letterlijk weggegooid geld!

Ik wil graag een kabel geleverd krijgen om het horloge te laten werken.
Gratis!!! Ik wil een compleet werken product en niet een om in de kast mooi te liggen zijn.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupdeal

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupdeal

Heeft op 25 april 2017 om 17:58 geantwoord

Beste heer Vroegindewey,

Wat ontzettend vervelend om te horen dat het verwarrend en onduidelijk is hoe u de smartwatch het beste kunt opladen.
U dient het horloge zelf uit de band te halen en deze bevat een USB-uiteinde, welke u in een USB-ingang van de computer kunt steken. U heeft hier verder geen oplader voor nodig.

Helaas hebben wij vernomen dat u de order reeds heeft geretourneerd.

Hopelijk mogen wij u in de toekomst weer van dienst zijn!

Team GroupDeal
info@groupdeal.nl

Heeft op 26 april 2017 om 10:37 geantwoord

De oplossing die Groupdeal bied is geen oplossing, dat heb ik natuurlijk zelf al geprobeerd, maar het USB \"uiteinde\" aan het horloge is te klein om goed bij de USB aansluiting in de computer te passen.
De oplossingen voor mij zijn:
1. Een (gratis!) kabel of verloopstekker opsturen zodat het horloge opgeladen kan worden.
2.Of het horloge terugsturen, en dan het aankoopbedrag + verzendkosten retour. (daar wordt inmiddels aan gewerkt, dus is er een deeloplossing!)

Alle klachten die gemeld zijn door Telmarck