Klacht: Onvolledige levering.

op 07 mei 2017 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na contact te hebben gehad met Vidaxl.nl betreft een onvolledige levering werd duidelijk dat de 4e doos niet meer in voorraad is en ook de komende maand niet. Het was geheel onduidelijk waarom GROUPON de
Vida XL B.V._SOR (NL) Zwarte polyrotan-tuinset nog aanbied. Heel jammer als je blij bent met je loungeset en nu blijkt dat deze retour moet.

Gewenste Oplossing:

De tuinset gaat nu jammer genoeg aan onze neus voorbij en we hopen dat ons geld zo snel mogelijk retour komt. Ik heb altijd goede ervaring gehad met GROUPON en ik hoop dat dit vertrouwen te herstellen is.
Ik zou heel graag een reactie willen ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupdeal

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupdeal

Heeft op 09 mei 2017 om 17:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Kamp,

Wat vervelend om te vernemen dat u de bestelling niet volledig geleverd heeft gekregen!
Echter, u heeft het over de organisatie Groupon waar u deze tuinset besteld heeft en u heeft nu een klacht geplaatst bij de organisatie Groupdeal.
Ondanks dat de namen ontzettend veel op elkaar lijken, hebben wij helaas niets met elkaar te maken.

Wij kunnen onder de gegevens die u heeft meegestuurd ook niets terugvinden in ons systeem.

In dit geval raden wij u aan om contact op te nemen met de klantenservice van Groupon.
Hopelijk komt u er samen uit!

Succes!

Met vriendelijke groet,

Team GroupDeal
info@groupdeal.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Simone Kamp