Klacht: Onvoldoende treininzet bij Sail harlingen

op 04 juli 2014 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

We wilden vrijdagmiddag om 13.55 met de trein naar Harlingen om naar Sail te gaan. De trein van 13.30 heeft de deuren niet geopend wegens overbezetting van de trein.
De trrein van 13.55 heeft te kampen met een wisselstorimg. De volgende trein arriveert om 14.30 op station dronrijp en opent de deuren eveneens niet.Daar zaten inmiddels een dubbel aantal passagiers in!! Ik vraag mij af of Arriva niet in kan schatten dat bij een dergelijk groot evenement er meerdere en langere treinen moeten rijden aangezien Harlingen per eigen vervoer ook niet te bereiken was. Graag hoor ik op kort termijn uw verklaring. Veel mensen met ons zijn hierdoor behoorlijk teleurgesteld.
Groet Frans en Rosalie van Duren. Menaldum.

Ik ben tevreden wanneer ik een voor mij redelijke verklaring van dit euvel van Arriva ontvang.
De machinist verwees naar zijn baas, Ik klaag nu bij de baas van de machinist, zijnde Arriva.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Arriva

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Arriva nog niet in behandeling is genomen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 22 juli 2015 om 12:40 geantwoord

Wij hebben je klacht ontvangen en gelezen. Wij betreuren je ervaring en bieden hiervoor onze excuses aan. Je klacht is in 2014 ingediend. Wij waren destijds nog niet actief op Klacht.nl, daarom heb je geen reactie van ons ontvangen. Aangezien wij ervan uitgaan dat je klacht niet meer actueel is, hebben wij deze gesloten. Mocht je alsnog willen dat je klacht in behandeling wordt genomen dan verzoeken wij je een nieuwe klacht in te dienen. Bedankt voor je begrip.

^DK
Webcareteam Arriva