Klacht: onvoldoende informatie werking HiWatch2

op 08 september 2016 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb twee HiWatches 2 besteld en ontvangen. Er werd beweerd dat deze horloges geschikt zijn voor GSM (cell Phone), door er een SIM kaart in te doen. Ik heb twee verschillende SIM kaarten gebruikt, die in mijn gewone GSM prima werken, T-Mobile en KPN. Bij opstarten van de watch wordt er gevraagd naar een pincode, dat geef ik in en hoera, pin geaccepteerd. Volgende stap: zoek provider. Bovenaan staat KPN (SIM kaart is van KPN) dus klik aan.
Er komt een melding: Failed to register. Dat is bij beide watches het geval. Ik heb er nu 1 teruggestuurd. Maar heb er nu nog 1 in gebruik, prachtig horloge wat de overige features betreft.
MAAR IK BEGRIJP NIET DAT DEZE HORLOGES WORDEN VERKOCHT ONDER HET MOM ALLES WERKT. NOU NEE DUS TELEFOON EN ALLES WAT DAAR HANGT WERKT DUS HELEMAAL NIET.
Ik adviseer aan al mijn kennissen. Niet kopen, Is een miskoop, werkt niet in NL. Jammer ik had er meer van verwacht.

Gewenste Oplossing:

Heel simpel, Horloge laten werken zoals jullie beloven, dus OOK DE TELEFOON OPTIE.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 08 september 2016 om 19:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Klaas Eier