Klacht: onvoldoende informatie ivm activiteiten en terugreis

op 17 augustus 2017 over GoGo in de categorie Reizen Algemeen

Tijdens onze vakantie in Porec, Kroatië wij een totally summer geboekt, alleen toen wij op bestemming waren aangekomen kregen wij toen pas te horen dat de totally summer niet door zou gaan, maar in plaats daarvan konden wij een andere activiteit boeken. Toen wij besloten hadden aan welke activiteit wij wouden deelnemen hadden we dit doorgegeven en wij zouden de dag voor de activiteit informatie krijgen over deze activiteit. Alleen hebben wij deze informatie nooit meer gekregen ook al hebben wij er nog naar gevraagd. Daarnaast zouden wij op de laatste dag om half 9 in de avond worden opgehaald bij onze camping. Maar om 5 uur kregen wij opeens een berichtje dat we op een totaal andere plek werden opgehaald en om 8 uur in plaats van half 9. Daarnaast moesten wij zelf zorgen hoe wij op deze bestemming moesten komen.

Wij zijn tevreden als wij het geld van de totally summer (3x €35,-) en het geld van de taxi die wij op het laatste moment hebben moeten pakken (80 kuna = €10,95) terug gestort zouden krijgen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar GoGo over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Chris Mennen