Klacht: onvoldoende functionerend navigatiesysteem

op 19 februari 2018 over Mercedes in de categorie Automerken

In oktober 2017 heb ik een nieuwe Mercedes E 220 D met chassisnummer WDD2130041A364695, bij de Mercedes dealer in Alphen aan den Rijn gekocht. Na enkele dagen al bleek de navigatie niet goed te werken, zowel de kromme zinnen tijdens de routebegeleiding alsook met betrekking tot de omissies (o.a. terugsturen) in het aangeven van de route. De verkoper gaf aan dat dit bij meerdere Mercedessen het geval was, maar dat er nog geen oplossing voor is. Na een maand was er een update die niet werkt. Ondanks herhaaldelijk verzoek ook via de mail aan de dealer om met een oplossingssuggestie te komen geen reactie van de dealer en ook niet van Mercedes Nederland. Wanneer je belt om te vragen naar de zienswijze van Mercedes in dit soort gevallen, dan ook geen reactie anders dan: “het is lastig”. ook heb ik aangeven dat ik wil meedenken aan een oplossing. Hierop reageert Mercedes ook niet. We zijn inmiddels vier maanden verder en er is nog niets gebeurd. Is hier nu sprake van sjoemel navigatie?

Wanneer er een ander goed functionerend navigatiesysteem is geplaatst.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mercedes

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mercedes nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mulvis