Klacht: Onvoldoende dienstverlening

op 26 september 2017 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Driemaal binnen een week flinke vertraging vanwege een defecte trein. Oorzaak de intercitydirect voor ons. Exact hetzelfde drie keer achter elkaar op traject tussen schiedam en delft. Plus te kleine trein in de spits op hetzelfde traject.

Gewenste Oplossing:

De intercity direct gelijk schrappen op dit traject. Deze is niet nodig ivm te kleine stukken tussen Rotterdam, delft, den haag, leiden en Haarlem en Amsterdam.
Daarnaast op dit traject gewoon voldoende capaciteit om in de spits de grote hoeveelheid werkende en studerende te vervoeren. Langere treinen met als gevolg meer zuurstof in de trein.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JWN56