Klacht: onverwachte remboerskosten Miniinthebox.com

op 15 februari 2014 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb op 2 januari 2014 een aantal producten besteld op miniinthebox.com, na 20 dag kwam het pakketje aan. maar ik moest 21,40 rembourskosten betalen. het was niet aangegeven en ik zou het ook zeer op prijs stellen dat hier een oplossing voor gevonden word. ik heb het pakketje uiteraard betaalt en ben zeer tevreden over de producten, maar toch wil zou ik graag willen vertellen dat ik het hier niet mee eens ben en dat het sowieso op deze site vermeld zou moeten staan.

Gewenste Oplossing:

vermelding op de site en het zou zeker fijn zijn als ik het terug krijg, maar ik snap dat dat niet zomaar kan. ook zou ik er zeer tevreden mee zijn, als het bedrijf iniedergeval contact opneemt met mij. want ik ben hier niet van gedient!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb MiniInTheBox.com een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

MiniInTheBox.com

Heeft op 15 februari 2014 om 06:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

We vinden het erg vervelend om te horen hoe uw bestelling bij MinInTheBox is verlopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak.

MinInTheBox voegt geen belastingen, BTW, of andere verborgen kosten toe. Het kan echter wel zo zijn dat de douane van uw land invoerrechten en andere kosten op de ingevoerde artikelen in rekening brengt volgens het douanebeleid. Hier kunnen wij helaas geen verdere invloed op uitoefenen.

Wij willen u wel graag tegemoetkomen en een passende oplossing vinden. Wij hebben zojuist een email naar u gestuurd met daarin een voorstel tot oplossing. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail. U kunt de ticket/email ook lezen nadat u bij 'Mijn Bestellingen' inlogt op onze site.

Wij willen u graag mededelen dat onze klantendienst altijd bereikbaar is en binnen 24 uur de vragen van onze klanten beantwoord. U kunt hiervoor de onderstaande link gebruiken.
http://www.miniinthebox.com/nl/r/contact-us.html

Hieronder hoe u een ticket kunt indienen en lezen:
http://www.lightinthebox.com/nl/knowledge-base/c1182/a2852.html

Met vriendelijke groet,

De Klantendienst
MiniInTheBox

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door fleurwieringa