Klacht: onverwachte prijswijziging en misleiding

op 11 augustus 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Begin juli prijsberekening voor MBO boeken gemaakt. Begin augustus wil ik deze bestellen en blijken ze ineens 25% (!) duurder.
De klacht gaat over het feit dat niet duidelijk vermeld staat dat er op elk moment prijswijzigingen kunnen worden doorgevoerd.
En misleidend is dat er een prijs van een boek staat doorgekrast hoewel deze in juli en augustus hetzelfde was. De echt aangepaste prijzen zijn niet extra aangegeven!
Antwoord VDE: kunnen we niets aan doen. Geen excuses, niks!
Uit de telefonische reactie kreeg ik de indruk dat ze over de prijswijziging verbaasd waren. Ik moest de printscreens via mail opsturen.

Gewenste Oplossing:

Als ik de boeken krijg voor de prijzen zoals in juli vermeld.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 11 augustus 2016 om 16:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Passchier,

Wij begrijpen uw vraag en de onduidelijkheid hier over. Helaas kunnen wij u op dit moment geen passend antwoord geven op uw vraag. We hebben uw vraag dan ook doorgestuurd naar de relatiebeheerder van deze boekenlijst. Zodra we hier antwoord op hebben, zullen we hierover berichten.

Met vriendelijke groet,
VanDijk.nl

Heeft op 11 augustus 2016 om 20:27 geantwoord

Dit is nog geen oplossing. Vraag/klacht is doorgezet.

Alle klachten die gemeld zijn door fcmdejongh@upcmail.nl