Klacht: onverwachte kosten

op 26 december 2012 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Na bestelling bij mini in the box blijkt dat er douane rechten betaald moeten worden. Dit was niet van tevoren gemeld en een domper op de vreugde van mijn bestelling.

Geld terug

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

6 jaren geleden - Ik heb MiniInTheBox.com een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

MiniInTheBox.com

Heeft op 31 december 2012 om 11:34 geantwoord

"Beste klant,

We vinden het erg vervelend om te horen hoe uw bestelling bij MinInTheBox is verlopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak.

MinInTheBox voegt geen belastingen, BTW, of andere verborgen kosten toe. Het kan echter wel zo zijn dat de douane van uw land invoerrechten en andere kosten op de ingevoerde artikelen in rekening brengt volgens het douanebeleid. Hier kunnen wij helaas geen verdere invloed op uitoefenen.

Wij willen u wel graag tegemoet komen en een passende oplossing vinden. Wij hebben u zojuist een email toegestuurd met daarin meer informative over uw bestelling en een voorstel tot oplossing. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail.

De Klantendienst
MiniInTheBox
"

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Agnes123