Klacht: Onverwachte kosten

C.K. Leng op 24 februari 2021 over 1803 Infonummer in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Had dit nummer gebeld 1803 , had echter niet verwacht dat het zo duur kon worden toen ik werd doorgeschakeld naar ABN. Tegenwoordig verwacht je niet zo hoge belkosten meer. Moet nu €35 betalen voor dat gesprek van 35 minuten. GVD..

Gewenste Oplossing:

Kosten die ik moet betalen van €35 van 35 min verlagen naar €5

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 1803 Infonummer

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 1803 Infonummer nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door C.K. Leng