Klacht: Onverwachte douanekosten

op 08 mei 2017 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na betaling van mijn bestelling kreeg ik een mail van DHL dat mijn bestelling niet kan worden afgeleverd i.v.m. douanekosten.
Aangezien ik mijn bestelling nodig heb, zijn deze kosten (€ 32,25) betaald.

Nu zag ik bij mijn bestelling dat je deze kosten bij miniinthebox middels het invullen van een digitaal formulier kan terug vragen.
Echter bij het invullen wordt gevraagd om je e-mail adres te bevestigen. Er staat nergens hoe dit moet. De vraag is al vreemd omdat ik namelijk iedere dag reclame per e-mail binnen krijg.

Gewenste Oplossing:

Ik wil heel graag de onverwachte douanekosten van € 32,25 terug krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 08 mei 2017 om 19:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Heer Lambooij,

Hartelijk dank voor uw reactie op klacht.nl

U kunt de benoemde nota documenten versturen zonder bevestiging. Daar deze door een systeemfout inderdaad niet werkt. Negeert u eenvoudig de bevestiging en stuurt u de documenten op zodat wij spoedig mogelijk u het bedrag kunnen vergoeden.

Met vriendelijke groeten,

Maartje Jansen
Lightinthebox.nl Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Rijkaart1