Klacht: Onverwacht 79,- euro van mijn rekening gehaald.

op 16 september 2016 over Zorgtoeslag.nl in de categorie Adviesbureau

Ik heb een beetje uitgezocht wat dit voor een bedrijf is. Dit zijn gewoon oplichters, ongeacht wat een ander zegt. Zij betalen ervoor om het eerste zoekresultaat bij Google te zijn op de zoekopdracht “zorgtoeslag aanvragen”. Alles ziet er gelikt uit en als je nietsvermoedend bent denk je dat je op een site van de overheid zit. Je ontvangt ook een bevestiging van “jouwtoeslagen.info”, zoals je bij de belastingdienst alles onder “mijn toeslagen” kunt vinden. Zij vullen automatisch de gegevens die jij invult in bij de belastingdienst, waarvan jij dus denkt dat je dat net zelf gedaan hebt, en sturen je hier ook een bevestiging van in pdf van de overheid. Maar ik heb ze nooit toestemming gegeven geld van mijn rekening af te schrijven dit werd ook niet vermeld. Mijn rekeningnummer heb ik alleen ingevuld om de daadwerkelijke zorgtoeslag op te ontvangen. Ik heb het bedrag gestorneerd en verheug me op de incassobrieven die gaan komen zoals ik las dat bij anderen is gebeurd want ik kan en ga dit nooit betalen. Zal hiermee graag naar de rechter gaan uit principe. Dit is pure internetfraude tussen de mazen van de wet.

Wanneer zij mijn geen bedragen in rekening brengen en stoppen met deze oplichraktijken.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zorgtoeslag.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zorgtoeslag.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mark1976