Klacht: Onveilige kinderfiets

op 28 mei 2020 over City-Bikes.nl in de categorie Internetshops - Fietsen

Ik kocht voor mijn dochtertje haar 7de verjaardag een fiets.
Mintgoen met wit supermooi fietsje maar daar heb je hetvook mee gehad werd maar half in elkaar gezet geleverd een heel bouwpakket zonder handleiding met versxhillende maten schroefjes enzo lekker makkelijk voor alleenstaande moeder
Een kapotte band had de fiets ook zat den gat in de binnenband van zeker een cm!!!!
Bandjes lagen op het velgje dus kon niet aan mij liggen kreeg hem niet opgepompt gebeld met hun werd gezegd mail maar wij doen niwt via telefoon en werd opgehangen na paar weken nu loopt elke keer kettingkje eraf en is ze al een paar keer flink gevallen doordat alles dan blokkeerd….
Daardoor heeft kind ook een ongelukje gekregen omdat weer eens alles blokkeerde en slag in het wiel een kennis razend opgebeld naar hun maar ze geven nergens niks om doen alleen maar incasseren maar als er problemen komt door hun rommel doen ze niks klotebedrijf

Ik weet het niet ze konen met niks tegemoed je moet 3 keer bellen er word elje keer verbinding verbroken
Mijn dochtertje huilt er veel om het is gewoon ellende
Weet niet of dit nog goed te maken is
Ze willen alleen incasseren maar sevice is 0
Eigenlijk wil ik vergoedingen voor geleden schade of een helemaal nieuwe fiets omdat het hun schuld is hoe dat er nu al uit ziet

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over City-Bikes.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over City-Bikes.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nancy.Daphnke