Klacht: Onveilige kamer door rare gevaarlijke insecten op bed en kussen

Eli zali op 05 september 2021 over Grand Hotel Central Rotterdam in de categorie Hotels

Geachte heer/ mevrouw,

Hierbij wil ik u klant melden over Grand Hotel Central Rotterdam, op het adress Kruiskade 12 Rotterdam.
Ik heb meer dan 4 rare gevaarlijke insecten gevonden op mijn bed en kussen en ze lippen op mijn arm en gezicht plotselling. Ik probeerde van de insecten af en tegen hen te bestreijden maar lukte niet. Heb ze met tissues opgevangen en naar receptie tie gelopen om 3:45 uur middennacht. Ik was kwartiertje bij receptie gedachten maar niemand was daar aanwezig. Ik heb telefoonnummer hotel gebeld maar niemand opgenomen. Uiteraad na kwartiertje kwam iemand en heb hem aangegeven wat er aan de hand was. Hij gaf heef me andere kamer aangeboden en sleutel gegeven. Maar bij andere kamer vond ik wel insect en probeerde hem te doden en er tegen te bestreijden. De hele avond heb ik met angst bij de kamer wakkker gebleven overnachten.
Ik heb foto’s en video gemaakt van de insecten en rare situatie in de kamer als bewijs en als het nodig is, kan ik ze naar manager van Hotel sturen.
Ik wil restitutieverzoek indienen en geld terug vragen van de hotel voor super slechte dienst en onveilige kamer waarvoor ik betaald heb.
Kamer 406 en dan 402.
In afwachting van uw reactie,
Mvg,
Elnaz Esmaeil Zali

Restitutieverzoek indienen en geld terug krijgen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Grand Hotel Central Rotterdam

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Grand Hotel Central Rotterdam nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Eli zali