Klacht: Onveilig reizen

op 18 oktober 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Ik wil hierbij mijn ernstige zorg uiten en ben heel boos over het beperkte en slecht gefaciliteerde vervoer van de NS op maandagochtend om 07.10 vanuit Naarden Bussum. Via Almere Poort naar Amsterdam Rai. Onverantwoordelijk om met zo’n kleine trein zoveel mensen te vervoeren. De veiligheid van passagiers wordt hiermee ernstig in gevaar gebracht. En daarmee uw geloofwaardigheid NS.
Uw persoonlijke reactie verwacht ik spoedig tegemoet te zien.

voldoende zitruimte voor alle passagiers. 1e coupe ook gebruiken bij volle gangen en entree. Duidelijke communicatie over wijziging tijden en aanduidingen op lichtborden.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS

Heeft op 31 oktober 2016 om 15:21 geantwoord

Beste lezer,

NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door ik snap niet wat u bedoelt