Klacht: Ruim een maand geleden vlooien pipets besteld en betaald. Nooit een bevestiging gehad, nooit reactie gehad, nooit bestelling binnen gekregen!

op 21 augustus 2013 over Ontvlooien.nl in de categorie Dierenwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 17 juli een bestelling geplaatst voor vlooien pipets van advantage. 24,24 euro heb ik betaald! Bijna een maand later heb ik nog steeds niets binnen en ook helemaal niets gehoord. Ik wil al een aantal weken naar de shop bellen of mailen maar de website ligt er al lange tijd uit waardoor ik geen contactgegevens kan verkrijgen.

Hier het bewijs dat ik betaald heb:

Bedrag (euro) 24,24 Af
Rekening NL11 INGB 0007 3853 05 – Mw L M Vermeulen NYMEGEN
Tegenrekening 654880735
Datum 19-07-2013
Mutatiesoort Internetbankieren
Naam / Omschrijving
Mededelingen Naam: Stichting Sisow
Omschrijving: 78 0050001336226127 Ontvlooien.com
alles voor het on PeJeDiertotaal
Kenmerk: 19-07-2013 15:23 0050001336226127
IBAN: NL40INGB0654XXXXX5

Gewenste Oplossing:

Ik wil direct mijn geld terug en wil geen zaken meer doen met ontvlooien.com. Ik heb een kat die inmiddels een aantal vlooien heeft en moet nu genoodzaakt snel ergens anders de pipets halen. Ik heb dus dubbele kosten dankzij jullie en gezien het gaat om 24,24 zie ik dit niet door de vingers.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ontvlooien.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lisannemv