Klacht: Ontvanging van pakket

op 06 juli 2017 over Online Pakket Dienst in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik zou vandaag tussen 12.14 en 14.14 mijn telefoon krijgen en nu krijg ik 14.12 bericht binnen dat ik nieuwe afspraak moet plannen.. heb vandaag speciaal vrij genomen

Gewenste Oplossing:

Als ze vandaag alsnog komen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online Pakket Dienst over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Online Pakket Dienst in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Online Pakket Dienst een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Online Pakket Dienst

Heeft op 12 juli 2017 om 13:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Ik zie dat er tijdens de 1e leverpoging de status klant niet thuis is toegekend. De koerier heeft het pakket om 14:11 afgemeld en een foto gemaakt van de brievenbus inclusief het kaartje dat de koerier in de bus heeft gedaan. De 2e leverpoging was wel succesvol.

Ik wens je veel plezier met je bestelling.

Met vriendelijke groet,

Online Pakket Dienst.

Alle klachten die gemeld zijn door Corsa power