Klacht: Ontvangen van leeg pakketje

op 11 juli 2017 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Hallo,

Ik heb vandaag mijn ‘pakketje’ binnengekregen, maar die was dus leeg. Ik had een iphone 7 plus 32gb in het goud besteld, maar heb dus niks gekregen. Ik vind dit niet normaal en ik wil mijn geld terug want dit kan je geen service noemen.

Met vriendelijke groeten,

Michel Peric

Als ik mijn geld terug krijg!!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Wehkamp

1 maand geleden - Goedemorgen, Ik vind het vervelend om te vernemen dat je het pakket leeg hebt ontvangen. De kwestie heb ik doorgezet naar afdeling Customer Care. Zij zullen dit nader onderzoeken. Zodra wij meer weten, hoor je dat van ons. Mijn excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, webcareteam wehkamp

Reactie van de melder van de klacht michel11p

1 maand geleden - Ik heb tot heden nog steeds niks vernomen van Wehkamp. En we zijn al 3 dagen verder.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht michel11p

1 maand geleden - We zijn inmiddels 6 dagen verder en nog steeds niks... Begin langzamerhand wel een beetje boos te worden. Slechtste service ooit, eerste en laatste bestelling bij wehkamp

Bericht van Wehkamp

1 maand geleden - Goedenavond, Volgens mijn informatie is jou vanmiddag een e-mail gestuurd waarin werd aangegeven dat het bedrag naar jouw rekening wordt teruggestort. Dit bedrag zal binnen 2-3 werkdagen bijgeschreven staan. Ik ga ervan uit dat het daarmee is opgelost. Excuses voor het ontstane ongemak. Met vriendelijke groet, webcareteam wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door michel11p