Klacht: Ontvangen tablet doet helemaal niets. Ook niet na opladen

op 14 juli 2012 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

We hebben de tablet ontvangen (na ook nog eens € 45 te moeten betalen aan UPS voor invoerrechten). In eerste instantie startte deze op maar na een 1 uurtje viel deze uit. We hebben de tablet op oplader geplaatst maar ook dit mocht niet helpen (tablet a € 235,00 incl verzendkosten en invoerrechten). We hebben direct een mailtje gestuurd naar Light in the box. We kregen het volgende standaard mailtje terug
Wij vinden het jammer te horen dat u het product niet aan uw verwachting voldoet.

Bij deze willen wij u mededelen dat alleen retourneringen van producten met kwaliteitsprobleem in aanmerking komen voor een volledige terugbetaling. Voor retourneringen van producten zonder kwaliteitsprobleem, kunnen wij een gedeeltelijke terugbetaling verwerken, 70% van de waarde de aanschafprijs van het product. De klant dient zelf de verzendkosten voor de retournering te betalen. Indien uit ons onderzoek blijkt dat uw product inderdaad defect is, worden de verzendkosten uiteraard vergoed.

Hier vindt u ons retourbeleid:

Als u deze wilt retourneren, zullen wij u verdere instructies toesturen.

Wij horen graag van u.

Nav dit mailtje hebben wij weer bericht gestuurd om te vragen hoe wij kunnen testen of het dus inderdaad een kwaliteitsprobleem is.
Tot op heden niets gehoord.
Weer een mail als klacht gestuurd omdat we ook binnekort op vakantie gaan en de tablet mee willen nemen. Tot nog toe helemaal niets gehoord!

Dat het totale bedrag a € 235,90 terug betaald wordt en wij deze tablet zonder problemen kunnen terug sturen. Ons vertrouwen in Light in the box verdwijnt steeds mee!

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 19 juli 2012 om 08:01 geantwoord

Beste klant,

We vinden het erg vervelend om te horen hoe uw bestelling bij LightInTheBox.com/MinInTheBox is verlopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak. Wij hebben zojuist een email naar u gestuurd met daarin een voorstel tot oplossing. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail.

De klantenservice
Lightinthebox/MiniInTheBox

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Light in the box beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door carojara