Mijn Klacht:
Na het maken van een afspraak nadat ons riool verstopt zat (op een zondag), kwam er maandag een neutrale auto voorrijden. Ze wisten niet zo goed hoe dit aan te pakken, en hadden duidelijk geen Loodgieters of ontstoppingservaring. Na 4 uur aanmodderen (ze rekenen per uur) was het resultaat: een overstroming op het toilet boven, omdat ze de spoelbak van de muur trokken, Een kapot gemaakte WC pot door hun ontstoppingsveer, die maar steeds de verkeerde kant op ging. en een badkamer besmeurd met de inhoud van het riool. Vervolgens de mededeling dat ze het niet konden oplossen. Maar we mochten wel 830 euro afrekenen. Eerder gingen ze niet weg. En als je tot je enkels in de stront staat in je huis….. denk je niet helemaal helder, zo blijkt. Ze hebben het probleem dus niet opgelost, lekkage veroorzaakt en een toiletpot gesloopt. Mochten we zelf vervangen. Ook het schoonmaken mochten we zelf doen. Na contact te hebben gezocht met dit bedrijf, hebben ze mijn nummer geblokkeerd en bellen niet meer terug. Ook na de belofte terug te bellen. Alles is afgeschermd met prive nummer
Gewenste Oplossing:
Reparatie toilet, dus ook de uitvoering, vergoeden alle schade, ook van de lekkage (geel plafond door het water) en restitutie van een groot deel van de kosten die in rekening zijn gebracht.
Betalen kosten van de loodgieter die het de volgende dag binnen een half uur heeft opgelost. Kosten 200 euro.
