Klacht: Ontstopping niet verholpen, € 280 betaald

KVK: 77094786

Onze afvoer vanaf de gootsteen liep niet goed door. Een jonge man kwam op tijd rond 20.00 en heeft erg zijn best gedaan. Hij gaf aan dat als het toch niet goed zou zijn hij terug zou komen als ik belde omdat er garantie op de werkzaamheden zit. Ik zei al dat ik niet tevreden was omdat bij veel water ineens de zaak wederom overstroomde. Maar het was laat. Hij gaf overigens van te voren wel aan wat het ongeveer ging kosten. Circa € 280,-

Helaas, heb ik wel betaald uit goed vertrouwen en moest nog 2 handtekeningen digitaal zetten op een kleine tablet waarvan het glas was gebroken. Niet leesbare tekst dus. Achteraf zag ik in mijn email dat ik had getekend voor een fixed prijs zonder oplossing. Dus geen garantie en dat ik vond dat alles naar tevredenheid was opgelost.

Totaal niet dus. De opeenhoping was alleen verplaatst. Inmiddels loopt de afvoer vrijwel geheel niet meer door…..

Ontstopping opgelost zonder extra kosten.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 24 7 ROC Leidingen

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 24 7 ROC Leidingen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bert.scheenstra