Klacht: Ontreveden en onterecht

op 20 juni 2016 over Woningbouw Standvast in de categorie Woningcorporaties

Na het reageren op het woning in het Florijstraat 21 kreeg ik een post van Standvast Wonen dat ik was uitgenodigd voor een bezichtiging ik was Kandidaat nummer 1 Er ging een wereld voor mijn open want ik ging trouwen 4 weken later Tijdens het bezichtiging waren er maar 3 kandidaten ik nummer 1 kandidaat nummer 4 en kandidaat nummer 23 ik heb toen aangegeven dat ik interresse in het woning hebt want ik wou het niet voorbij laten gaan net voor mijn bruiloft maar tijdens het bezichting die ik had werdt kandidaat 23 meer uigelegd over het woning terwijl ik kandidaat nummer 1 ben dat kwam denk ik ook omdat mijn bezichting samen met mijn moeder plaatsvond zij had een hoofdoek wat bij het vverhuurmakelaar een ander blik was naar ons toe zonder enige uitleg over het woning zaten we weer in het auto terwijl kandidaat 23 nog in woning aanwezig was en ons wordt herhaaldelijk gevraagd heeft u al gezien nadat mijn moeder het ook opviel dat we op afstand werden benaderd werdt verteldt door het verhuurmakelaar dat ik het woning toegewezen kreeg zij zou maandag contact met mij opnemen ik kon niet wachten uit blijheid waardoor ik contact opnam met standvast wonen mij werdt verteldt dat ik in het middag terug zou gebeld worden dus stip om 12.00 uur heb ik weer gebeld want ik was heel erg blij toen werdt mij verteld dat ik 20-06-2016 15.00 kon langskomen met het papieren wat nodig was al gauw op het intakegesprek werdt er verteldt dat mijn inkomen te hoog was want het maximum was 35.780 en mijn bruto inkomen was 36.088 dat komt ook door het overwerk want ik hebt het altijd uit laten betalen omdat ik anders mijn bruiloft niet kon betalen nu ligt het bedrag net iets te hoog om het woning toegewezen te krijgen nu komt mijn vrouw volgende maand naar nederland en zij geen inkomen heeft en met mij gaat samen wonen in het woning zij heeft geen inkomen en we moeten het met mijn inkomen overleven .

Ik ben tevreden als mijn bericht wordt gelezen en mij kan helpen

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Woningbouw Standvast

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Woningbouw Standvast nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Huseyin oztuk