Klacht: Aangeboden woning gaat mij voorbij

op 04 juli 2016 over Woningbouw Standvast in de categorie Woningcorporaties

Het gaat om een woning met het adres “van ’t hoffplantsoen 119 ” gevestigd in de wijk grootstal. Ik was als kandidaat nummer 22 geselecteerd voor een groepsbezichtiging samen met andere kandidaten. Helaas kon ik door mijn werk onmogelijk bij de bezichtiging aanwezig zijn en zodoende heb ik me ook netjes telefonisch gemeld bij standvast wonen met de boodschap ” dat ik geïnteresseerd ben in de woning, maar dat ik helaas niet aanwezig kan zijn bij de bezichtiging van de woning en dat ik de woning hierbij accepteer”. Tot mijn grote verbazing werd ik overgeslagen en ging de woning naar de andere kandidaten en er werd mij het recht op een woning ontnomen met het argument dat ik de woning had “geweigerd”, wat natuurlijk een grote leugen is. Na aandringen van mij heeft standvast wonen toegegeven, dat het hier gaat om een fout van de klantenservice ,waar ik naartoe had gebeld, omdat er niets gedaan was met mijn melding en de desbetreffende persoon kon mij op geen enkele wijze helpen en ik moest van standvast wonen gewoon opnieuw reageren op andere woningen.

Ik ben tevreden als standvast wonen mij het recht geeft, waar ik recht op had.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Woningbouw Standvast

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Woningbouw Standvast nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Karimmm