Klacht: Ontploffende kapucijners. Ze ze

op 27 mei 2016 over HAK in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Tijdens het opwarmen van de kapucijners tilde ik de deksel op om deze door te roeren.Er ontstond een ontploffing en de kapucijners vlogen de keuken door. Ik schrok me een ongeluk,had dit nog nooit meegemaakt hoop dat dit nooit meer mee te maken Het Gastel,de gordijnen,de koelkast,de vitrage,de tafel,mijn broek alles zat onder de smurrie,We wisten niet waar we het moesten zoeken ,en wat er allemaal schoongemaakt moest worden We eten vaak peulvruchten maar dit is de laatste keer dat ik kapucijners heb gegeten Vreselijk ik ben er helemaal klaar mee. We al op op

Als ik de garantie van hak krijg dat ik rustig ,en normaal in een pan kan roeren zonder bang te zijn voor ontploffing!En een geldelijke tegemoet koming voor de troep en de broek!

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar HAK over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door HAK in behandeling genomen

HAK

Heeft op 30 mei 2016 om 12:18 geantwoord

Naar aanmelding van de melding hebben wij telefonisch contact gehad met onze consument.

Deze melding hebben wij besproken met onze kwaliteitsafdeling. De kapucijners zijn waarschijnlijk te heet geworden tijdens het bereiden. De warmte heeft druk opgebouwd en op een bepaald moment een uitweg gevonden waardoor de kapucijners omhoog sprongen.
Als tip willen wij u meegeven de groenten langzaam op te warmen en regelmatig te roeren bij het opwarmen.

Voor de schrik en het ongemak sturen wij een attentie van HAK.

Met vriendelijke groeten,
Afdeling consumenten service HAK B.V.

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat HAK een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door 34kia