Klacht: ontkalkers lampje

op 31 juli 2017 over Senseo in de categorie Koffie

Heb ongeveer 1 jaar geleden de gouden hd 7817 Senseo gekocht, 79,95 bij de blokker, alleen heb ht via internet gedaan en heb het aankoopbewijs niet meer!, nu heb ik hem het 1e half jaar niet gebruikt omdat mijn bonenapparaat het nog deed, inmiddels is deze kapot en ben ik de Senseo gaan gebruiken. Na ong. 1 maand gebruik door mij alleen begon het ontkalkkers lampje te branden!, heb toen een ontkalkers set van Senseo gekocht, doos met zakjes en het zakje zoals op de gebruikers aanwijzing stond grbruikt!, tot mijn grote verbazing gaat het lampje niet meer uit en blijft het constant branden, dit tot mijn ergernis en irritatie!, ik vond het sowieso erg snel om te ontkalken aangezien ik alleen woon. Wat kunt u daarin betekenen voor mij omdat ik het lampje graag uit ziet gaan, word er gek van zoals u kunt begrijpen.

Mvg. Finette Korbijn

Als het lampje niet meer brand.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Senseo

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Senseo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Finette Korbijn