Klacht: Ontezettend boos

op 30 januari 2014 over Yves Rocher in de categorie Verzorgingsprodukten

Ik ben echt ontzettend kwaad. In oktober heb ik een bestelling geplaats bij Yves rocher per post. Hierbij had ik een waardebon ter waard van 30 euro toegevoegd. Het pakket is niet nooit naar mij verzonden. Ik kreeg in plaats daarvan een brief toegestuurd waarin stond dat het pakketje is terug geretourneerd en dat het factuurnummer is dicht geboekt.
Daarna heb ik ze gebeld met de vraag of ze het alsnog kunnen verzenden of mij de waardebon kunnen terug retourneren. Ze zouden het pakketje weer toesturen. Na drie weken nog steeds niet gebeurd. Waarna ik ze weer heb gebeld, en er werd mij weer dezelfde belofte gemaakt. Niet dus na vier weken was ik het echt zat, en heb ik ze weer gebeld. Na een kwartier in de wacht te hebben gezeten krijg ik te horen dat het pakketje niet opgestuurd kan worden naar het adres om een reden die de telefoniste niet kent. Daarna vraag ik hoe het dan zit met mijn waardebon, daar weet de telefoniste ook niets over, en geeft mij als advies om even te mailen naar de klantenservice. Wat maakt het nou uit of ik bel met de klantenservice of ik mail met de klantenservice?

Dat ze mij of alsnog het pakket toezenden, of mij de waardebon terug zenden.
Zo niet dan missen dan geen Yves rocher meer voor mij.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Yves Rocher

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Yves Rocher nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Yves Rocher

3 jaren geleden - Geachte, Gelieve uw klacht door te geven aan info@yvesrocher.nl zodat we deze verder kunnen behandelen. Alvast bedankt Het Yves Rocher team.

Reactie van de melder van de klacht Intezaar

3 jaren geleden - Een mailtje met mijn klacht. Wat vindt u ervan als ik zou zeggen dat ik wel meer dan tien keer dezelfde mail heb gestuurd met dezelfde klacht naar info@yvesrocher.nl. Nog steeds geen mail terug gehad. Ik krijg wel continu mails met aanbiedingen. Daar trap ik niet meer in!

Alle klachten die gemeld zijn door Intezaar