Klacht: Ontevredenheid over buschauffeur

op 04 september 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Enkele minuten geleden liep ik naar de bushalte zuiderhout, Oosterhout. Hier stond de bus 326 van 08.17 richting Breda. Er stapte mensen in en ik sloot achteraan de laatste in de rij. De buschauffeur zag mij naderen en besloot snel de deuren dicht te doen. Ik klopte nog op de deur, denkend dat hij mij wellicht niet heeft gezien. Meneer keek mij aan en reed vervolgens rustig weg.

Wanneer ik terugkoppeling krijg van zijn directe leidinggevende dat dit besproken is en wat de uitkomst van het gesprek is.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 04 september 2018 om 09:25 geantwoord

Beste Adelaidem,

Wat vervelend om te lezen dat je deze ervaring hebt met 1 van onze chauffeurs. Ik kan me goed voorstellen dat je hier niet tevreden over bent.

Ik zal je klacht doorsturen naar de verantwoordelijke manager. Ik zal de verantwoordelijke manager verzoeken de situatie met de chauffeur te bespreken. Dit gesprek vindt plaats op basis van hoor en wederhoor. De uitkomst van het gesprek tussen de manager en de chauffeur wordt niet openbaar gemaakt. Hierover krijg je geen terugkoppeling. Wij bieden onze excuses aan voor het ongemak dat je hierdoor hebt ondervonden.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.comArrivaNederland

^Jessica
Medewerker klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Adelaidem