Klacht: ontevredenheid

op 21 juni 2012 over Monstercars.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Mijn klacht is dat ik een radiografische auto had besteld op de site monstercars.nl die vanaf het begin alleen maar problemen gaf.
Het ging eerst goed met het starten en het tankje leeg laten draaien,maar na het afkoelen wilde hij niet meer starten.
Ben heel lang bezig geweest om hem weer aan de praat te krijgen.
Toen het allemaal niet zo wilde lukken heb ik een mailtje gestuurd met dat er een aantal problemen zijn met de auto.
In een van de mails had ik ook geschreven dat het touwtje van de trekstarter begon de slijten (na 3 dagen al) en ik vroeg of dat normaal was.
Ik heb daar tot op heden GEEN antwoord op gehad.
De volgende dag is het touwtje echter gebroken en heb de trekstarter dus zelf moeten repareren.
Meteen toen het touwtje gebroken was heb ik een mailtje gestuurd met dat ik had aangegeven dat het touwtje van de trekstarter begon te slijten en dat het nu gebroken is.
En er kwam GEEN antwoord.
Er waren ook problemen met de ophanging van het rechter voorwiel dus ik heb ze een mailtje gestuurd dat ik de auto retour stuur om hem na te laten kijken,waarom de auto niet goed wil starten en of ze de ophanging ook na willen kijken.
Ik heb dus een hele tijd zonder auto gezeten,dus kon ook niet rijden met het mooie weer.
Op 13 juni vorige week heb ik een mailtje terug gehad en ik zal het letterlijk over typen zodat iedereen kan zien wat voor een rare mensen daar werken.

We zijn tot de conclusie gekomen dat het beter is om de wagen te houden en je het aankoopbedrag terug te geven.Geeft u uw rekeninggegevens maar door,dan maken we het bedrag zsm over.

Mocht u meer vragen hebben,mailt u ons dan gerust.

Met vriendelijke groet

En eerst krijg ik een mailtje dat ze de auto zullen verzenden en dat ze de uitlijning van de banden nogmaals zullen controleren zodat ik daar geen problemen mee heb als ik ga rijden.
Wel heel erg vreemd als je een auto besteld en betaald hebt,en dat je hem retour stuurt om hem na te laten kijken en dan niet meer terug krijgt zonder duidelijke reden.

Een nieuwe auto naar keuze (gratis) en dan graag de TA MGT 8.0 1:8 Nitro Monster Truck.
Dan zullen ze mij niet meer horen en dan zal ik gewoon dingen blijven bestellen als ik onderdelen nodig heb.

Alle klachten die gemeld zijn door gezellie29