Klacht: Ontevreden over service. Ik wil mijn geld terug

op 28 november 2016 over Custom Drone in de categorie Electronica Winkels - ketens

video zender en HDMI omzetter en accu besteld bij custom drone in Woudsend. Pas na 5 weken kwamen de spullen binnen. Incompleet en deels defect. In uitgebreide mailwisselingen veelal: “excuses voor slechte service”, “vergeten” en “over het hoofd gezien”. Moest tot TWEE maal toe spullen terugsturen en weer weken wachten. Uiteindelijk kreeg ik NA RUIM 4 MAANDEN de set thuis. Daarvoor had ik al herhaaldelijk aangegeven mijn geld terug te willen. Toen het bedrijf een coulance aanbood van 350 euro (aanschaf was circa 480 euro) gaf ik ze het voordeel van de twijfel. Toen ik de 350 overgemaakt wilde hebben zeiden ze dat als ik alles terug zou sturen ik slechts 350 kon terugkrijgen. Niks coulance. Uiteindelijk nog steeds ontevreden en alles teruggestuurd, en wil gewoon mijn geld terug.
Helaas gunt Custom Drone mij niets, niet eens de 15 euro verzendkosten die ik heb gemaakt om het defecte spul weer terug te sturen… Ze hebben me als tegemoetkoming een acculader en plug, samen twv € 9,00 opgestuurd met de woorden “RUIME COMPENSATIE”. Ook stonden alle mails vol met spel- en taal fouten. Deze jongen van ik geloof 20 is duidelijk niet klaar voor het ondernemerschap.
Ik heb nog een schikking aangeboden van € 98,94 die ik dan bereid was te betalen. Het bedrag dat het Custom Drone aan bestellingen uit China heeft gekost NB… Maar ze willen hier niet op in gaan.
Ik heb het opgegeven maar ben mooi voor bijna 500 euro het schip in gegaan …..

Als ik het volledige aankoop bedrag terug krijg, OF als het bedrijf akkoord gaat met de door mij voorgestelde schikking

Alle klachten die gemeld zijn door sinusfilm