Klacht: Ontevreden over personeel Woerden

op 26 december 2017 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Vorige week zaterdag waren wij bij de Action in Woerden.

Dat was mij al eerder over komen staan de 2 kassières met elkaar te praten, zeggen goedmorgen en gaan mij al pratend met elkaar helpen hem nog net te tijd om te zeggen hoeveel het kost en verder pratend gaan ze door ik vind dit bijzonder storend en ongepast.

Ik kocht 2 wasmanden waar een prijs op stond van 3.98 pp bij het afreken betaalde ik 6,95 per stuk. Ik ben terug gelopen naar het en er stond duidelijk 3.98, bij kassa nagevraagd en de kassière vroeg een collega te gaan kijken en na ongeveer 5 minuten kwam zij terug en zei loopt U even dit deed ik en wat denkt U er stond netjes 6,95 onder. Toen ik zei dat zij dan de kaartjes verwisseld had belde ze de bedrijfsleider die doodleuk antwoordde dat de prijkaartjes elke dag niet goed stonden en als mij dat niet aanstond ik de wasmanden moest laten staan. Het ging mij niet eens over doe 3 euro maar wel de manier waarop zij niet eerlijk waren over en in het geniep de prijzen veranderde.

Als ik normaal geholpen wordt is ik wat vraag, dit gebeurd gelukkig ook, al is dit vaak wel in ander vestigen als Woerden.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

6 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.com/nl-nl/klantenservice/contact/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door marry van mourik