Klacht: ontevreden over busvervoer bij werkzaamheden

op 19 september 2017 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

LS.
Op zondag jl. 17/9 ’17 stapten mijn man en ik (resp. 81 en 75 jaar) ’s avonds om 19.45 uur op station Amstel in A’dam in de i ntercity naar Maastricht.. Vanwege werkzaamheden tussen Weert en Roermond moesten wij in Weert overstappen op een bus die ons naar Sittard zou brengen, waar onze auto. stond. Toen wij in Weert het station verlieten stond er al een rij van zeker 200 mensen te wachten op bussen, die er niet waren. Wij sloten ons daar natuurlijk bij aan. Na een poos kwam er zeer mondjesmaat , zo ongeveer om de 10 minuten, een bus aangereden. Dat schoot dus heel langzaam op. Wij hebben daar uiteindelijk 75 minuten moeten wachten vòòr wij aan de beurt waren om in een bus te stappen! En dat buiten op de stoep.We konden ook nergens even gaan zitten. Gelukkig was het droog weer , maar wij vonden dit geen manier van doen Over het algemeen zijn wij heel tevreden over NS, maar dit stelde ons erg teleur. Hoe heeft dit kunnen gebeuren?Toen wij vertrokken (ik meen dat het intussen 22.30 uur of 22.45uurwas), stond er nog een vreselijk lange rij mensen te wachten. Het viel ons op dat er heel veel jonge mensen met flinke rugzakken etc. bij waren. STudenten waarschxijnlijk, die weer naar Maastricht gingen, dachten wij. . Wij zien uit naar uw reactie.
Fam. Severens Geleen.

Wij zijn tevreden als er bussen klaar staan in de periodes dat er gewerkt moet worden aan het spoor..

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kamp75