Klacht: ontevreden over beleid

op 09 oktober 2017 over PCA Skin in de categorie Beauty & Wellness

In mei begonnen met producten van pca. Ik had een droge huid en daar wilde ik vanaf geholpen worden. Ik begon met een masker en ik moest een serum en reiniging aanschaffen. De prijs was even slikken maar een gezonde huid is ook wat waard. Eenmaal thuis kreeg ik bericht dat er nog een serum bij moest…en nog een crème…en nog een oogcrème…
Al met al een flinke uitgave! Langzamerhand werd mijn huid al slechter. Ik kreeg steeds meer puistjes. Dat kwam omdat mijn huid nog zo droog was, werd er gezegd.
Nog een peeling gehad wat ik als onaangenaam heb ervaren. En vanaf toen is mijn huid hard achteruit gegaan tot het moment van een complete uitbarsting met puistjes. Op naar het ziekenhuis, waar gedacht werd aan dermatitis perioralis en rosacea. Nog steeds onzeker wat het is geweest. De behandelend schoonheidsspecialiste schoof het op stress.
Gestopt met alle producten van pca. Mijn huid werd weer rustig. Hierop toch nog een keer anti redness serum gebruikt. Mijn huid stond in brand en kreeg rode vlekken. Geen pca meer voor mij.
In 2,5 maand heb ik bijna 1000 euro aan behandelingen en producten uitgegeven (dit is al absurd natuurlijk!!!) en is mijn huid van slecht naar nog slechter gegaan.
Ik zit nog met 2 bijna volle serums (prijs samen 175 euro) en ik zou het niet meer dan redelijk vinden dat hierin tegemoet gekomen wordt. pca bood me een gratis crème….
Daarnaast lees ik bijna bij elke retailer dat er een behandelkit wordt aangeboden. Dit heb ik nooit gehad. Plus ik heb 120 euro voor een peeling betaald waar de standaard prijs 99 euro voor is.
Helaas reageert pca niet meer op reguliere mail.

Tegemoet komen in de bijna volle serums en dan niet met gratis producten maar gewoon terugbetaling.

Alle klachten die gemeld zijn door C. Visser