Klacht: Ontevreden klant!!!!!!!!!!!

op 16 januari 2014 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanmorgen was ik al vroeg uit de veren omdat ik een afspraak had bij de #MediaMarktLeeuwarden vervolgens was het eerst niet duidelijk waar ik naar toe moest, eindelijk gevonden door de hulp van een medewerker, wist ik het te vinden. De beste man vertelde ik waarvoor ik was gekomen, dit ging betreft om het plaatsen van een nieuwe achterklepje omdat hier schade aan was gebracht door de logistiek van de Mediamarkt. Mijn laptop is namelijk 2 keer opgestuurd, de klacht zelf was de eerste keer dat de letters in het toetsenbord stonden en dat er een beschadiging in het beeldscherm zat hierdoor, wat niet mag. Vervolgens krijg ik mijn laptop terug na 3 weken en mocht ik de laptop ongeopend meenemen, waarop ik zei dat ik hem graag wilde zien, toen de verpakking werd opengemaakt was er meer schade aan de laptop aangebracht dan dat toen ik hem had afgeleverd. Vervolgens zat er in het beeldscherm een enorme kras en was met de klacht niets gedaan, wel hebben ze de binnenkant van mijn laptop vernieuwd, waar helemaal niet om was gevraagd!!!!! Ze lezen de klacht gewoon niet eens, waar moet je als bedrijf dan heen. Het vervolg hiervan is dat de laptop weer is terug gestuurd om dit te repareren, en dat de laptop binnen 2 weken binnen zou zijn! Helaas na erachter aan te hebben gebeld werd dit 3 weken, voor mijn toetsweek dus.! Ik ben zo snel als mogelijk naar de #MediaMarktLeeuwarden gegaan om mijn laptop op te halen, Toen ik daar was, was mijn laptop nog beschadigd aan de onderkant, er zaten maar liefst 3 deuken in. Door een regeling te treffen mocht de laptop met mij mee en zorgden zij dat er een nieuwe achterklep werd besteld en werd er geregeld een powerupdateservice kreeg. Vandaag was de dag dat ze dit zouden maken en ervoor zorgen dat er een powerupdateservice werd verleend. Kwam ik vanmorgen aan, vertelde de beste man dat de powerupdateservice niet nodig was en heeft vervolgens de achterklep verwisseld. Daarna vertelde ik de beste man dat het toetsenbord weer in mijn laptopscherm te zien waren, waarop hij vertelde dat dit komt door “de vingers” ongelofelijk betaal je €800,- euro voor een laptop waarvan je dus mag verwachten dat dit toch niet mag gebeuren! Ik zou nogmaals iedereen adviseren om te stoppen met kopen bij de #MediaMarkt ze kunnen geen service verlenen en weten ten tweede niet wat klantvriendelijkheid is! hier is het laatste woord nog niet over gezegd!!!

Gewenste Oplossing:

Het uitzoeken van een nieuwe laptop!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Shanita van der Valk