Klacht: Ontevreden

op 03 juli 2021 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

13 mei 2021 heb ik een bestelling gedaan en ontvangen. Maar de inhoud was niet goed. Het gaat om een zwarte batterijloze deurbel.De2 artikelen die een deuntje geven zijn NIET de artikelen voor het Nederlandse stroomnet maar voor het Engelse. Bestelling gerouteneerd en ik kreeg een nieuwe toezending van het zelfde maar nu in het wit en dezelfde foutieve artikelen. Voor het Engelse stroomnet en NIET voor het Nederlandse. Ik heb 2 fotos gemaakt van de 2 artikelen en afgedrukt mee gezonden en stuur dit geheel a.s. maandag op. Je kan GEEN persoonlijk contact krijgen met deze firma zowel telefonosch als Whast App NIET!!

Ik zal tevreden zijn als ik het bestelde in goede orde kan ontvangen. zwart en bestemd voor het Nederlandse stroomnet.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Light in the box

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Light in the box nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bkrom