Klacht: Ontevreden

op 09 april 2017 over Google in de categorie Zoekdiensten

Wijzigen
Mijn Klacht
Goede avond,ik wil er toch even op terug komen over de klacht die ik dinsdag morgen bij een van de manergers van jullie hotel,ik heb maandag avond een kamer geboekt ,er werd aangeboden nog een kamer te hebben kamer 1008 ik vroeg de prijs de kamer bedraag 170€ zonder onbijt ,we komen op de kamer en zijn moe dus dachten nog even een bad te nemen maar we zagen daar zoveel viezigheid in liggen zodat we de douche gebruikte,we gaan naderhand dus naar bed ik stap in bed en zie dus op het laken een hele gore gele vlek van zn 20 cm, en was eigelijk te moe om naar beneden te gaan en dit te melden belde de receptie maar werd niet beantwoord , dan komt de ochtend we wilde dus gebruik maken van een lekker bakje koffie en thee daar tref ik een kom aan waar dus al koffie in had gezeten ,smorgens ben ik gelijk naar beneden gegaan en deze klacht gemeld aan de resepsoniste die mijn zei ik roep evn de maneger ik vertel mn verhaal en krijg als antwoord ja mevrouw dat had uw gelijk moeten melden ,waardoor ik aan gaf regelmatig een kamer boekt en we te moe waren en ook nog een naar beneden hadden gebeld ja ik kan niks v uw betekenen,waar op ik antwoorden oke dus dit is hotel van der valk? Dan gaan wij voortaan naar een ander hotel,en zal dus ook mensen die regelmatig boeken bij jullie dit verhaal vertellen want ik vind dit toch geen service van jullie wat normaal aangeschreven staat als het beste hotel,nou ik vind dus van niet ook hoe de manenger mijn te woord stond ,ik vind toch dat ik deze klacht moet melden dus bij deze heb ik dat dus nu ook gedaan en zal vervolgens vortaan een ander hotel boeken mvg Jam haverkamp

Gewenste Oplossing
Ik had graag een ander antwoord verwacht

Extra informatie
Kamer 1008

Een antwoord

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Google

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Google nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Chantal1977