Klacht: ontevrdenheid over bestelling

op 28 januari 2014 over cheaptech.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Ik heb bij cheaptech.nl 2 Blackberry bold 9900 behuizing en 2 Blackberry headphones besteld, ik heb alles netjes op tijd gekregen, alleen er ontbraak een headphone. De headphone die ik wel heb ontvangen was kapot. De behuizingen voor de blackberry bold 9900 passen niet, het zijn gewoon nep. Ik voel me echt opgelicht door deze site.

Ik wil mijn geld volledig terug hebben.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar cheaptech.nl over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door cheaptech.nl in behandeling genomen

Bericht van

3 jaren geleden - De klant is direct gemaild met de vraag om alles terug te sturen. Zodra alles binnen is wordt het geld geretourneerd.

Bericht van

3 jaren geleden - Ik heb net ook al een reactie geplaatst maar volgens mij ging er iets mis. De klant krijgt het volledige bedrag terug als wij de producten retour hebben ontvangen. Ik heb de klant gemaild vanaf ons mailadres. Excuses voor het ongemak.

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat cheaptech.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

cheaptech.nl

Heeft op 28 januari 2014 om 16:24 geantwoord

De klant is gemaild.

Het geld wordt teruggestort zodra de spullen binnen zijn.

Groeten,

CheapTech.nl

Heeft op 04 februari 2014 om 17:22 geantwoord

Nou ik heb het gehele bestelling retour gestuurd maar heb nog steeds mijn geld niet ontvangen. Ben niet tevreden

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van cheaptech.nl beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht Chantal Frans

3 jaren geleden - Ik heb op 9 februari een mail gekregen dat alles ontvangen is en dat ze mijn geld voor me gaan sturen maar nog steeds geen geld. Deze bedrijf moet geïnspecteerd worden, ze sturen neppe en kapotte artikelen voor mensen en het is nog de vraag of je je geld terug zal krijgen. Ik voel me gewoon opgelicht.

Alle klachten die gemeld zijn door Chantal Frans