Klacht: Onterechte weigering autohuur en zwarte lijst vermelding

op 03 oktober 2017 over Avis Budget Group in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte AVIS,

Zojuist is getracht om contact op te nemen met dhr. Vliegenthart van de vestiging te Den Haag. Het gesprek heeft minder dan 1 minuut geduurd, waarbij er vanuit dhr. Vliegenthart op een zeer incorrecte manier is gereageerd en hij onmiddellijk heeft aangegeven niet inhoudelijk te willen ingaan op mijn verzoeken. Dit is zeer laakbaar en niet conform de richtlijnen die ik eerder heb benoemd. Daarnaast heeft hij aangegeven dat hij andere werkzaamheden heeft die belangrijker zijn dan mijn klachten; is dit conform de werkwijze van Avis, om zo respectloos aan klant te bejegenen?

Het verzoek om deze kwestie onmiddellijk ter aandacht van uw directie te brengen en het gedrag van dhr. Vliegenthart te beoordelen. Deze melding kan gezien worden als een klacht jegens de gedragingen van dhr. Vliegenthart. Daarbij weigert Avis Den Haag mij om een auto in de toekomst te huren en ben ik door hen op een zwarte lijst gezet. Ik ben voornemens om deze kwestie aan te kaarten bij een kantonrechter en zal u verantwoordelijk stellen voor alle schade, zowel financieel als reputatieschade, omdat richtlijn 2011/83/EU schendt.

Gewenste Oplossing:

Correctie van de zwarte lijst melding

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Avis Budget Group over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Independent Solutions