Klacht: Onterechte vordering

op 10 september 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Na akkoord te zijn gegaan met een telefonische aanbieding voor de weekendTelegraaf deze binnen een week weer ingetrokken (via een telefoontje naar Telegraaf)toen ik zag dat ik ongeveer het normale tarief zou betalen.
Krant bleef echter komen,Telegraaf gebeld die eea in systeem nakeek en aangaf dat de opzegging idd per abuis niet verwerkt was en het hierbij geregeld was met excuses.Vervolgens aanmaning Plaggemars,deze ook gebeld en uitgelegd,was duidelijk en zou eea nog even terugkoppelen.Enkele maanden later wederom een hogere aanmaning,gaat uiteraard nooit betaald worden!!!

Excuses Telegraaf en Plaggemars

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 13 september 2016 om 10:25 geantwoord

Beste heer Dwars,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht en onze excuses voor dit ongemak. Het is op dit moment uitgezet bij Plaggemars en daarom zullen zij dit ook verder uit moeten zoeken. Wij kunnen verder niks veranderen aan deze facturen. Plaggemars zal dit verder met ons corresponderen indien deze facturen inderdaad onterecht zijn. Daarom verwijzen wij u door naar hen. Het telefoonnummer waar u hen op kunt bereiken is 035- 548 6520

Groet, MN ~De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door JaccoD