Klacht: Onterechte rekening

op 27 augustus 2016 over Afterpay in de categorie Betalingsdiensten

Ik krijg een laatste herinnering van AfterPay.
Ik zou een bestelling hebben geplaatst bij Only for Men. Ik heb nog nooit een bestelling gedaan bij Only for Men. Ook heb ik geen eerdere rekeningen ontvangen van AfterPay. Ik heb dan ook niet eerder kunnen reageren.
Only for Men werkt fraude wel erg in de hand. Je kunt een bestelling afhalen bij een afhaalpunt en wel met AfterPay betalen. Zo kan natuurlijk nooit gecheckt worden of de persoon die de bestelling gedaan zou hebben ook daadwerkelijk de juiste persoon is.

De rekening dient te worden geannuleerd. Tevens wil ik de gegevens ontvangen van de bestelling. Bij welk adres is deze afgeleverd? Tevens wil ik dat mijn gegevens worden verwijderd bij Only for Men. Gezien deze huidige ervaring zal ik nooit meer iets bij deze webshop bestellen.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Afterpay over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Afterpay in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Afterpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Afterpay

Heeft op 29 augustus 2016 om 16:40 geantwoord

Beste heer Burgers,

Hartelijk dank voor uw bericht op klacht.nl. Wij nemen mogelijke fraude ook zeer serieus en willen u vragen contact op te nemen met onze afdeling Special Desk op nummer 0513-744115. Wij snappen dat dit zeer vervelende dingen zijn en willen u hier graag mee helpen.

Tamara
Klanten Manager AfterPay

Heeft op 29 augustus 2016 om 16:50 geantwoord

Het enige dat ik te horen krijg is dat de nota wordt ingetrokken. Er wordt niet aangeboden om te controleren hoe ze aan mijn gegevens zijn verkomen. In de track en trace code van de webwinkel staat duidelijk de naam Zimmerman uit Capelle aan de IJssel vermeld. Deze heeft ook getekend voor ontvangst in een Jumbo supermarkt in Capelle. Als ik dan vraag hoe ze mijn naam hier aan gekoppeld hebben willen ze mij hier geen antwoord op geven. Ook krijg ik verder geen gegevens over het verloop van een eventueel onderzoek. Ik denk dat de nota gewoon verscheurd wordt zonder dat er een onderzoek wordt ingesteld omdat dat denk ik veel te duur is.

Alle klachten die gemeld zijn door Ron Burgers