Klacht: onterechte rekening

op 13 juli 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Mijn zoon heeft vorig jaar een verkeerd boek geleverd gekregen, Stepping Stones 1 vmbo-kgt textbook terwijl hij stepping Stones 1 vmbo-kgt textbook moest ontvangen. We hebben hier over gebeld met Van Dijk en ons werd verteld dat het geleverde boek wel klopt. Mijn zoon heeft het jaar niet gewerkt uit dit boek, maar met zijn laptop. Eind van het schooljaar bij het inleveren van de boeken, kreeg hij te horen dat het een verkeerd boek is ! Hij moest zijn handtekening onder een schaderapport zetten! En kreeg het verkeerd geleverde boek mee naar huis. Verschillende keren met Van Dijk gebeld om tot een oplossing te komen, omdat wij nu een factuur ontvangen hebben van 41,26. Ze tonen geen enkel begrip voor de situatie terwijl hun een verkeerd boek hebben geleverd en de melding niet hebben genoteerd van ons telefoontje. Wij hebben nu ten onrechte een rekening en een boek waar We niks aan hebben.

Wij sturen het verkeerd geleverde boek naar Van Dijk en hun vernietigen de factuur van 41,26 die wij ten onrechte hebben ontvangen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 14 juli 2016 om 10:23 geantwoord

Beste mevrouw Verbaan,

Wij vinden het vervelend dat u aan het begin van het schooljaar een foutief boek van ons heeft ontvangen. Helaas is het gesprek wat u daarover heeft gehad niet bij ons terug te vinden in het systeem. Naar aanleiding van uw verhaal willen wij u uit coulance vragen om het artikel 'Stepping stones (5e editie) 1 vmbo-kgt textbook' (artikelnummer 8535023) naar ons te retourneren. Als wij het artikel hebben ontvangen gaan wij de schadenota van € 41,26 crediteren.

Hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

VanDijk.nl

Alle klachten die gemeld zijn door renate10