Klacht: Onterechte registratie preventel zonder enige vordering

op 26 mei 2021 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Ik wou een paar dagen terug klant worden bij KPN

Zij gaven echter tot mijn verbazing aan dat ik geregistreerd stond bij preventel namens Tele2

Tele2 kon echter geen enkele gegevens en/of vordering terug vinden in hun systeem daarna contact opgenomen met bos incasso ook zij gaven aan dat dit wel heel erg vreemd is gelet op het feit dat er in hun systeem OOK geen enkele VORDERING open stond

Door de bovengenoemde foutieve SPOOK REGISTRATIE word ik verplicht om wekenlang via bureaucratische omwegen mijn registratie te verwijderen zodat ik een nieuwe abonnement kan afsluiten.

Hartelijk dank hiervoor Tele2 jullie zijn goed bezig!! Applaus!!

Ik zou tevreden zijn wanneer Tele2 mij PER DIRECT LAAT VERWIJDEREN UIT DE DATABASE VAN PREVENTEL i.p.v dat ik nu gedwongen ben om 30 dagen te wachten via bureaucratische omwegen door bezwaar te maken bij preventel terwijl Tele2 de oorzaak is van het bovenstaande probleem

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Peter ontevreden