Klacht: Onterechte melding niet ingeleverde boeken

op 29 juli 2017 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Aan het eind van het schooljaar 2016/2017 heeft mijn dochter zoals zovelen haar schoolboeken ingeleverd.
Onlangs kregen wij een email van Van Dijk dat boeken voor het vak Biologie niet zijn ingeleverd. Nogmaals haar kamer nagekeken maar zoals verwacht liggen er geen boeken.

Wat mij als ouder steekt is het feit dat mijn dochter op het moment van inleveren geen brief of commentaar heeft gekregen dat niet alle boeken zijn ingeleverd. Dit gebeurt tenslotte persoonlijk.

Maar na verscheidene emails naar de klantenservice blijkt dat medewerkers van Van Dijk geen fouten kunnen maken en krijgen we straks een onterechte faktuur om boeken te gaan betalen die wel zijn ingeleverd.

Het grappige is dat dit bij meerdere leerlingen in haar klas is gebeurd en bij een andere leerling die weet dat er boeken kwijt zijn geraakt en daar geen melding van heeft gemaakt ook geen email heeft ontvangen dat er nog boeken moeten worden ingeleverd. Dit alleen bewijst al dat het proces bij Van Dijk alles behalve nauwkeurig is.

Dat er geen faktuur komt daar alle boeken zijn ingeleverd.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 31 juli 2017 om 11:00 geantwoord

Geachte meneer Avezaat,

We begrijpen dat het u steekt dat uw dochter op de inleverdag geen commentaar heeft gekregen betreffende het wel of niet inleveren van het biologieboek. Omdat er normaal gesproken een schaderapport wordt opgesteld en u aangeeft dat de inlevering bij klasgenoten niet nauwkeurig is verlopen, gaan wij de inlevering opnieuw onderzoeken.

We stellen u zo spoedig mogelijk per e-mail op de hoogte over de verdere afhandeling.

Vriendelijke groet,

^Nick
Afdeling klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door basavezaat