Klacht: Onterechte maandelijkse afschrijving van minderjarig kind

op 24 december 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Ondanks dat ik telefonisch een paar maanden geleden contact heb gehad met uw bedrijf over het feit dat er onterecht elke maand geld afgeschreven werd van de rekening van mijn minderjarige dochter en mij werd verzekerd dat dit ongedaan zou worden gemaakt ,word er er nog steeds elke maand geld afgeschreven van haar bankrekening ik vertrouw erop dat deze fout hersteld word hoogachtend M.F.m Hoffer ( vader van Janna Hoffer )

Terug betaling van het geld

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adyen nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 27 december 2017 om 18:15 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Wanneer u ons een PSP-nummer of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen via support@adyen.com, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen.

Zie voor meer informatie:

Ik hoor het graag als er meer vragen zijn.

Adyen Support
support@adyen.com