Klacht: onterechte krant

op 31 augustus 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 01 september 2016 om 10:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Molenaar,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht. Omdat u in het verleden abonnee bent geweest van De Telegraaf heeft u twee weken gratis ontvangen.
Dit hebben wij nu voor u beeindigd per 5 september. Onze excuses voor het ongemak. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Monique ~De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door jeffrie40