Klacht: Onterechte inning door PWN- Foutief klantenbestand als oorzaak

PWN brengt mij als oude bewoner kosten in rekening voor verbruik door nieuwe bewoner, omdat de nieuwe bewoner zich niet heeft aangemeld bij PWN. De kosten zijn hiernaast ook nog eens opgelopen door inschakeling van een deurwaarder, fie inmiddels zelfs beslag heeft gelegd om mijn rekeningen. Hiernaast dreigt de deurwaarder om mijn inboedel ook in het openbaar te verkopen om daarmee de schuld van de nieuwe bewoner van de door mij in 2006 verkochte woning te kunnen voldoen.

Stoppen van onterechte inning via de deurwaarder en directe inning. Schadeherstel voor reputatieschade bij abn amro bank, betaling van kosten ad 150 euro voor beslaglegging aan abn amro bank. Anpassing adres in klantenbestand, daar mijn nieuwe adres als factuuradres wordt gebruikt voor de reeds verkochte woning.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over PWN Waterleidingbedrijf Noord-Holland

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over PWN Waterleidingbedrijf Noord-Holland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tamohiyuddin