Klacht: onterechte incassokosten

op 02 augustus 2017 over Segoria in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Enige tijd geleden via een factuur ontvangen via Klarna voor een betaling van €33.98. Niet veel later ontvang ik email van Segoria met extra incassokosten van €40. De telefoniste wilde niet horen naar mijn verhaal en naar de miscommunicatie. Segoria heeft een factuur gestuurd naar het bezorgadres en niet naar de factuuradres. Toen ik mevrouw vertelde dat dit dus verkeerd ging, werd er opeens gezegd dat het niet verplicht was. Daarnaast hebben ze geen een keer moeite genomen om telefonisch te bellen en heb ik hun gebeld voor een oplossing. Maar mevrouw wilde het gesprek afronden en niet luisteren naar het verhaal en zei meerdere malen dat we er niet uit zouden komen.

Gewenste Oplossing:

Het bedrag van € 33,98 is netjes betaald. Ik ben pas tevreden als de incassokosten niet meer betaald hoeven te worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Segoria

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Segoria nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Segoria in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Segoria een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Segoria

Heeft op 09 augustus 2017 om 11:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Fazel,

Bedankt voor uw bericht.

Naar aanleiding hiervan hebben wij u een e-mail gestuurd met een inhoudelijke reactie.

Voor verdere vragen over uw vordering kunt u uiteraard telefonisch met ons contact opnemen.

Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 uur en 17:00 uur op 020-8082854.

Met vriendelijke groet,

Segoria

Alle klachten die gemeld zijn door Faisal10