Klacht: onterechte incassokosten

op 06 juli 2017 over Segoria in de categorie Incassobureaus

Tijd terug schoenen besteld bij Omoda.
Factuur betaald en 14 dagen na betaling van deze factuur krijg ik van Segoria een Incassovordering van € 40,00.
Gebeld met Segoria. Volgens hun zeggen is er een aanmaning geweest (per mail waarschijnlijk) Deze is echter nooit door mij ontvangen, tenzij in de spam box, mail met spam open ik niet!
Dus al met al geen normale rekening/aanmaning ontvangen.
Maar wel meteen een bedrag van € 40,00 boete. (deze wel per post)
Gebeld met Segoria, maar telefoniste wilde niet naar mijn verhaal luisteren, bleef maar haar ingestudeerde verhaal herhalen….

Rekening van mijn schoenen is betaald!
Dus gelieve geen boetebedrag opleggen.
Deze graag laten vervallen...
In het vervolg duidelijker communiceren met de klant, desnoods telefonisch.(zonder anoniem te willen blijven natuurlijk, want anonieme nummers worden hier ook geskipd omdat dit altijd ofwel enquetes ofwel telefonische verkopers zijn,)

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Segoria

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Segoria nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Segoria in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Segoria een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Segoria

Heeft op 18 juli 2017 om 08:04 geantwoord

Geachte mevrouw Van Teeffelen,

Bedankt voor uw bericht.

Naar aanleiding hiervan hebben wij u een e-mail gestuurd met een inhoudelijke reactie.

Voor verdere vragen over uw vordering kunt u uiteraard telefonisch met ons contact opnemen.

Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 uur en 17:00 uur op 020-8082854.

Segoria

Alle klachten die gemeld zijn door ingrid70