Klacht: onterechte incassokosten

op 15 augustus 2016 over DAS in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

heb van voogd nooit de 2e herrinnering gehad met het noemen van incassokosten. voogd al lang betaald, zelfs geld terug gehad. meerdere keren das gemaild maar krijg geen antwoord. en maar standaart mailtjes suren dat er nog een bedrag open staat ja de incassokosten

Gewenste Oplossing:

als de incassokosten vervallen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DAS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DAS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DAS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DAS

Heeft op 18 augustus 2016 om 09:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw,

Vanwege privacy overwegingen onderhouden wij rechtstreeks contact met u en niet via deze website.

Na lezing van uw klacht heeft het management van DAS Incasso meteen telefonisch contact met u opgenomen. Gelukkig zijn er in dat gesprek constructieve werkafspraken gemaakt.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Servicemanagement DAS

Heeft op 19 augustus 2016 om 11:43 geantwoord

Er is 18 augustus gebeld door hr peeters die zou eea uitzoeken en terugbellen. Daar wacht ik nog op

Alle klachten die gemeld zijn door hartje48