Klacht: Onterechte incasso voor contributie

op 19 januari 2014 over Privilege in de categorie Online Veiling

Mijn moeder kan op dit moment niet meer zo goed voor zichzelf zorgen. Dat was voor mij het moment om haar te gaan helpen. Daar viel ook een controle op haar financien onder. Ik heb even haar rekeninggegevens doorgekeken.

Dan zie ik dat er sinds 2012 ( € 65,= ) en 2013 ( 70,= )
bedragen van haar rekening zijn afgehaald door Privilege.
Dit zonder toestemming van mijn moeder.

Graag wil ik beginnen met het opzeggen van het “abonnement”.
Dat betekent dus dat er geen bedragen meer van privilege van haar rekening mogen worden geincasseerd.

Ik ben tevreden met de onderstaande oplossing:
Ik wil graag van de jaren 2012 en 2013 het geld terug. U heeft geen machtiging van mijn moeder om het bedrag te incasseren.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Privilege over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Privilege in behandeling genomen

Privilege

Heeft op 25 februari 2014 om 13:12 geantwoord

Beste meneer/mevrouw,

Wij hebben uw opmerkingen over Privilege op 14 januari 2014 ontvangen via klacht.nl.

In overleg via de mail is Privilege samen met u tot een oplossing gekomen. Wij zijn blij dat we u van dienst konden zijn.

Met vriendelijke groeten,
Webcare team Privilege

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Privilege een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reactie van de melder van de klacht Huetink-Jansen

3 jaren geleden - Hallo Petra, Dank voor het per direct beeindigen van het lidmaatschap van Privilege van mijn moeder. Je spreekt in je mail aan mij over een openstaand bedrag dat word kwijtgescholden. Er is geen enkele sprake van een openstaand bedrag, maar van onterechte incasso door Privilege in de jaren 2012 en 2013. Ik heb gevraagd op de site van klacht.nl om de betalingen inzake lidmaatschap Priviliege gedaan in de jaren 2013 en 2012 weer terug te storten op de rekening van mijn moeder. Mijn moeder heeft geen toestemming gegeven in het telefoongesprek dat door u is opgenomen voor het incasseren van het lidmaatschapsbedrag. Dus zijn de bedragen onterecht van haar rekening geincasseerd. Ik heb tot nu toe nog geen bedrag van u mogen ontvangen.......Pas dan is wat mij betreft de klacht opgelost. Dus wat mij betreft is de klacht nog niet opgelost! De klacht kan dus op klacht.nl niet zomaar eenzijdig door jullie worden afgesloten!!!!!!!! Ik ben namelijk met de oplossing geheel niet mee eens. In afwachting van jullie reactie ( of terugbetaling van 2013 en 2012 ) Groet, Irma

Alle klachten die gemeld zijn door Huetink-Jansen